Sobre mi...

La meva foto
Colònia Güell - Santa Coloma de Cervelló, Baix Llobregat - Barcelona - Catalunya
dissabte, 28 d’abril de 2012

Bruixola (Avís per navegants)


Molts cops em pregunto on he deixat la bruixola que m'havia de guiar per complir correctament a curt termini unes certes prioritats. La voràgine ens mata a poc a poc. Vivim rodajats de tants impactes informatius, de tanta saturació i repetició que no és fàcil trobar un moment de silenci per posar al dia tots els pensaments.
Els vells navegants trobàvem sempre un moment per deixar constància del seu viatge en la vella bitàcora de ruta. Em pregunto si molts de nosaltres hem perdut la bruixola i ens limitem a sobreviure i existir, a anar pagant factures i intentar seguir endavant.
Hi ha moments que la voràgine és tal que em pregunto si podré seguir mantenint actualitzats i al dia la mitja dotzena de blocs que tinc oberts. La resposta és clara: no!
Avís per navegants:
Com cada any quan arriba l'estiu em prendré una pausa de la vida electrònica.
Falten un parell de mesos.
Durant aquests dos mesos seguiré fent actualitzacions als blogs.
D'aquí un parell de mesos: al 28 de juny tancaré una nova etapa electrònica.
                                    ***********
Mentrestant intentaré no perdre la bruixola i intentaré que la voràgine dels dies em deixi trobar simplement uns minuts per mi per escriure.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Arxiu del blog

Sala de màquines...